26 Ocak 2012 Perşembe

Ünlülerin Gerçekleri!!!

Monique ColemanEn sevdiği HSM karakteri: Chad

Mitchell Musso
"Sürekli yere bir şeyler düşürüyorum ve Miley de hep üzerime birşeyler döküyor."

Kevin Jonas
"Bir keresinde bir kızı yemeğe çıkarmıştım,ama cüzdanımı evde unutmuşum.Neyse ki,babam imdadıma yetişmişti!"
Herşeyi bir kere denemek gerektiğini düşünüyor.Buna,balık gözü yemek de dahil!

Taylor Swift
Küçükken kıvırcık saçlarından nefret ediyormuş!
En iyi arkadaşı,kardeşi!
Şarkıcı olmasaymış,dedektif olmak istiyormuş!
Babası sokakta "Her bakın,bu Taylor Swift" diye bağırmaya bayılıyormuş!
Temizlik yapmayı çok seviyormuş!
Rüyalarında hep hayranlarına imza dağıtıyormuş!

Miley Cyrus
Soyunma odasında parti düzenlemeye bayılıyormuş!
Yeşil sebze yemekten hoşlanmıyor-Oysa,o bir vejeteryan!
Hala her şovundan önce çok heyecanlanıyor!
Düet yapmayı en çok istediği kişi,Kelly Clarkson!
Çok iyi maymun taklidi yapıyor!
Emily Osment Miley'ye örgü örmeyi öğretmiş!
Genellikle sabah saat 5'te kalkıyor!
Bir keresinde bir şişe ketçap içmiş!
Başlıca idolu,Hilary Duff
En sevdiği abur cubur,parça çikolatalı kurabiye!
"En kötü alışkanlığım,saçımla oynamam.Parmaklarımı saçlarımdan uzak tutamıyorum!"
Hannah Monta'nın adı,az daha Alexis Texas olacakmış.
Tavuk kostümü var!
"Gizli yeteneğim mi? Dilimi yonca şekline sokabiliyorum!"
Bir keresinde sahnede kendi şarkısının sözlerini unutmuş!
Hannah Montana setinde en sevdiği eşya gitar.Söylediğine göre Miley gitar eşliğinde şarkı söylemeye bayılıyormuş.
Gizli takma adı: Erkek kardeşi onu çok inatçı olduğu için "bullethead (kurşun kafa)" diye çağırıyor.

Kelly Clarkson
Ünlü olmadan önce hayvanat bahçesinde çalışmış!
Bir keresinde bisiklete bindiğinde peşine bir keçi takılmış!

Fearne Cotton
"Bir keresinde,büyük bir mağazanın içinde kaykayla dolaştım; ama sonunda yere kapaklandım!"
Bir restoranda kayıp düşüvermiş!

Victoria Justice
En sevdiği kitap: Alacakaranlık
Karanlıktan korkuyor!

Lady Gaga
Piyano çalmayı öğrendiğinde 4 yaşındaydı!
"İnsanların beni Stefani diye çağırmalarından hoşlanmıyorum.Ben Lady Gaga'yım."

Rihanna
En yakın arkadaşlarıyla her gün 4 kez telefonda konuşuyor!
"Küçükken erkek gibi giyinirdim.Ağabeyimin bol pantolonunu ve ayakkabılarını üzerimden çıkarmazdım."
Bir keresinde bottan düşmüş!
Ananası o kadar çok seviyor ki, sabah kahvaltsında bile ananas yiyor!

Fergie
Tam bir el çantası tutkunu!
Köpeği Zoe,Fergie şarkı söylediğinde havlamaya başlıyormuş!

Lily Allen
Hayvan kostümleri gitmeyi çok seviyor-hem sahnede hem de sahne dışında!
Büyük bir Harry Potter hayranıymış!

Brenda Song
"Bir hayranım takma saçlarımı çalmıştı.Bu bence çok tuhaftı!"

Emma Watson
Erkeklerle konuşurken çok utanıyor!

Beyonce
İkinci ismi: Giselle!
"Bir keresinde bir ödül töreninde giydiğim etek o kadar dardı ki beni sahneye kadar taşımaları gerekmişti!"

Joe Jonas
Süper havalı solo projelerde yer almak için can atıyor!
Bir keresinde kalabalık bir kız grubunun önünde kaykayından düşmüş!
Yorulunca baş parmağını emiyormuş!
Tuhaflık alarmı! Joe'nun en büyük kabusu,kocaman bir kurbağa tarafından kovalanmakmış!

David Tennant
Gerçek Adı: David McDonald!

Pink
En sevdiği renk: Yeşil

Leona Lewis
Hep bir yıldız değildi!O eskiden bir garsondu!
En yakın arkadaşı Sugababes'teki Keisha.

Vanessa Hudgens
Islık çalmayı bilmiyor!
"Bana V,Nessa,Nessy Poo,Nessy Bear,yada Van diyorlar.Lütfen bana öyle demeyin,bundan nefret ediyorum!"
Büyük bir Sünger Bob hayranıymış!
Dünya'da en sevdiği yer, Hawaii; çünkü Zac'le ilk tatillerinde oraya gitmişler.Vay canına!

Zac Efron
Tam bir Guitar Hero bağımlısı!
Okul yıllarında havalı olmaktan çok uzakmış!Yanlızca notlarına ve derslerine odaklanıyormuş!
Bir keresinde sahnede kız kılığında şarkı söylemiş!
Zombilerden korkuyormuş!
En büyük dileği,Japonya'ya gitmek.
Her sabah uzun bir koşuya çıkmayı çok seviyor!

Demi Lovato
"Mısırlı turşuyu birlikte yemeye bayılıyorum.Hatta mısırı,turşunun suyna batırıyorum!"
Tam bir peynir tutkunu!
Küçükken güzellik kraliçesiymiş.Teksas'ta düzenlenen Mini Miss yarışmasını kazandığında yedi yaşındaymış!

Alexandra Burke
"Çocukken,sokakta bisiklete biniyordum.Birden,başıma birşeyin düştüğünü hissettim.Bir kuş pisliğiydi!"
Beyonce ve Cherly Cole hayranıymış!

Una (The Saturdays)
"Bir keresinde okula ayağımda ev terliklerimle gitmiştim."

Vanessa (The Saturdays)
Eğer ünlü bir şarkıcı olmasaymış,bir günlüğüne kovboy olmayı çok istiyormuş.

Frankie (The Saturdays)
Canlı yayında yere düşmüş!

Nicola (Girls Aloud)
Bir restoranda yemek savaşı başlatmış!

Nadine (Girls Aloud)
Asla yatığını toplamıyormuş!

Cherly Cole (Girls Aloud)
"Bir keresinde karmakarışık saçlarım ve yüz maskemle fotoğrafımı çekmişlerdi.Daha korkunç birşey olamazdı!"
Ne zaman kendini TV'de görse kıpkırmızı kesliyormuş!
X Factor adlı yetenek yarışmasında jüri olduğu için o kadar heyecanlanmış ki,önceki gece uyuyamamış bile!

Sarah (Girls Aloud)
Duştayken çay içmeyi çok seviyormuş!

Kimberly (Girls Aloud)
"12 yaşımdayken perma yaptırmıştım ve kaküllerim korkunç olmuştu.Bir yıl boyunca,arkadaşlarım bana 'kirpi' demişlerdi!"

Jennifer Aniston
Küçükken sınıfın palyaçosuymuş!

Alesha Dixon
"Eskiden büyük bir Take That hayranıydım.Arkadaşlarımla Take That partileri düzenler ve onlarla ilgili herşeye bayılırdık!"

Selena Gomez
Kaşarlı tosta bayılıyor!
"Çok sıkıcı biriyim!Evde oturup TV'deki ev ve bahçe düzenleme programlarını izliyorum!
Koltukta uzanırken çorba içmeye bayılıyormuş!
En sevdiği ders: Fen Bilgisi
Sevimli tüylü dostu Chip'i bir hayvan barınağından almış.

Miranda Cosgrove
Bir keresinde,Cesaret-Gerçek oynadığında bir cüce heykelini öpmek zorunda kalmış!
Guitar Hero&Rock Band oyununa bağımlı olmuş! Ama şarkıları çalmayı başaramıyormuş.

Alyson Stoner
Alice Upside Down filmi için Lucas Grabeel ile çalışmaya başladığında dili tutulmuş,çünkü yakışıklı yıldızın büyük bir hayranıymış!
Pogo çubuğunu çok seviyormuş!
Meaghan ve Alyson,Camp Rock'taki yemek savaşı sahnesini tam üç kere baştan çekmek zorunda kalmışlar; çünkü her sefesinde yanlış olmuş.
Hip-hop dansında o kadar iyi ki,yeni başlayanlara ders veriyor.

Robert Pattinson
Favori filmlerinden biri: Pippi Longstocking (Uzun Çoraplı Pippi)!
Küçükken ablaları Robert'i kız gibi giydirirlermiş ve onu "Claudia" diye çağırıyorlarmış!

Cole Sprouse
Küçükken Friends dizisindeki Ross'un bebeği Ben'i oynuyormuş!

Dylan Sprouse
"The Kings of Appletown" filmine bir zaman yolculuğu sahnesi eklenmesini istemiş, çünkü zamanda yolculuk fikri onu çok etkiliyormuş!

Nick Jonas
"Bazen uçakta uyuyakalıyorum ve gözlerimi açıp hayranlarımın bana baktıklarını fark edince de kıpkırmızı kesiliyorum!"
Gizli yeteneği tek eli üzerinde parende atabilmesi!
Hamburger yemeyi çok seviyor ama hamburgeri dairenin etrafından ısırıklar alarak yiyor.İnanılmaz!

Dakota Fanning
Pembe aksesuarlara bayılıyormuş!

Mark (Take That)
Eskiden bir iguanası varmış!

Corbin Blue
En sevdiği yeteneği: Çizgi film karakteri sesi çıkarabilmesi.
O kadar titiz ki,CD'lerini bile alfabetik olarak düzenliyor.

Keke Palmer
Rol arkadaşları sürekli sözlerini birbirine karıştırdığı için çok gülüyorlarmış!

Emma Roberts
Bir uyku sahnesinin çekimi sırasında gerçekten uyuya kalmış!
Girls Aloud grubundan Sarah,Emma Roberts'ın oynadığı "Wild Child" filminin şarkısını seslendirmiş; çünkü Emma tam bir GA hayranı!

Lucas Grabeel
Lakabı: Gramps!

Avril Lavigne
En sevdiği ülke Avustralya çünkü koalalara bayılıyor!

Emily Osment
Miley'nin dediğine göre Emily hiç sır saklayamıyormuş.

Hilary Duff
Büyüdüğü şehirde her yıl onun için özel bir gün düzenleniyor.

Cariba Heine
"H20" çekimlerinde yaşadığı ve utanç verici durumun,rüzgarın eteğinin havalandığı an olduğunu söylüyor.

Ashley Tisdale
Aslında "The Suite Life of Zack&Cody"deki London rolünü istiyormuş!
Sharpay rolünü almadan önce yüzden fazla reklam filminde oynamış!
Tüm ünlüler var nerdeyse, okumaya deger ;)
                                                  GAMZE

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder